Miként lesz a tanulási zavar diagnózisa stigma – Avagy mi a fontosabb: a diagnózis vagy a gyermek? 

Új Pedagógiai Szemle

Érdemes elolvasni a tanulási zavarral küzdők helyzetét gyógypedagógusok, szakértők szemszögéből!

Az Új Pedagógiai szemlében megjelent Vida Gergely írásának elsődleges célja áttekinteni a tanulási zavaros és tanulásban akadályozott gyermekek gyógypedagógiai ellátórendszerének hatékony működését hátráltató tényezőit, avagy a mai valóságot a fejlesztésekről, mentesítésekről, a diagnózisok jelentőségéről és az árnyékoktatásról:

Miként lesz a tanulási zavar diagnózisa stigma – Avagy mi a fontosabb: a diagnózis vagy a gyermek? | Pedagógiai Folyóiratok

Nézz be máskor is, legyen szép napod!

A blog Facebook oldalához ide kattintva csatlakozhatsz. Figyelmedbe ajánlom még a történetünkről, fejlesztésekről, tanulásról, fontos információkról és az elengedhetetlen motivációról szóló cikkgyűjteményeket is.


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..