Miként lesz a tanulási zavar diagnózisa stigma – Avagy mi a fontosabb: a diagnózis vagy a gyermek? 

Új Pedagógiai Szemle

Érdemes elolvasni a tanulási zavarral küzdők helyzetét gyógypedagógusok, szakértők szemszögéből!

Az Új Pedagógiai szemlében megjelent Vida Gergely írásának elsődleges célja áttekinteni a tanulási zavaros és tanulásban akadályozott gyermekek gyógypedagógiai ellátórendszerének hatékony működését hátráltató tényezőit, avagy a mai valóságot a fejlesztésekről, mentesítésekről, a diagnózisok jelentőségéről és az árnyékoktatásról:

Miként lesz a tanulási zavar diagnózisa stigma – Avagy mi a fontosabb: a diagnózis vagy a gyermek? | Pedagógiai Folyóiratok

Nézz be máskor is, legyen szép napod!

A blog Facebook oldalához ide kattintva csatlakozhatsz. Figyelmedbe ajánlom még a történetünkről, fejlesztésekről, tanulásról, fontos információkról és az elengedhetetlen motivációról szóló cikkgyűjteményeket is.


Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

AZ UNIÓS TÖRVÉNYEK ÉRTELMÉBEN KÉREM, ENGEDÉLYEZZE A SÜTIK HASZNÁLATÁT VAGY, ZÁRJA BE AZ OLDALT. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás