Miként lesz a tanulási zavar diagnózisa stigma – avagy mi a fontosabb: a diagnózis vagy a gyermek?
Érdemes elolvasni a tanulási zavarral küzdők helyzetét gyógypedagógusok, szakértők szemszögéből!
Az Új Pedagógiai szemlében megjelent Vida Gergely írásának elsődleges célja áttekinteni a tanulási zavaros és tanulásban akadályozott gyermekek gyógypedagógiai ellátórendszerének hatékony működését hátráltató tényezőit, avagy a mai valóságot a fejlesztésekről, mentesítésekről, a diagnózisok jelentőségéről és az árnyékoktatásról:
Nézz be máskor is, legyen szép napod!
A Blog 5. születésnapja alkalmából elindítottam a Patreon (támogatói) oldalamat , ahol lehetőséged van támogatni a munkámat egy jelképes összeggel, amennyiben hasznosnak találod és lehetőséged van rá.
Köszönöm, hogy itt vagy! 🙂
A blog Facebook oldalához ide kattintva csatlakozhatsz. Figyelmedbe ajánlom még a történetünkről, fejlesztésekről, tanulásról, fontos információkról és az elengedhetetlen motivációról szóló cikkgyűjteményeket is.